Ma 2024.03.28. Gedeon, Johanna napja van! belépés  |  regisztráció  |  oldaltérkép

Bejelentkezés
Oldaltérkép

"Olyan emberek és gyülekezet akarunk lenni, akik személyes életükkel bizonyítják, hogy a Jézus Krisztusról szóló örömhír igaz."

Főoldal
> MenjBeKlub a Mátrában!

MenjBeKlub a Mátrában!
2008.05.23. Mátra

A második találkozásunkra kirándulást szerveztünk a Mátrába, amelyen négy „elszánt” család vett részt – és bizony komoly harcot folytatott az esővel, amely mintha nem értesült volna a kirándulás tervéről. A csapat úgy határozott, hogy „csakazértis” megismétli a kirándulást!

Ezen a szombaton már nagyszerű idő fogadta az a 14 fős csapatot, akik elindultak meghódítani Magyarország legmagasabb csúcsát! A túra a Sás-tónál található alaptáborból indult, és a csúcstámadásra igen bölcsen a helyi járatú autóbusszal került sor! Sikerült!

A kép igazolja, hogy ott voltunk a legmagasabb ponton! A tervek szerint aztán elindultunk gyalog vissza az alaptáborba! Az előző napi esőtől felázott erdőben, meredek hegyoldalakon araszolva – csúszkálva végül közel 3 órás ereszkedés után megérkeztünk, hogy elkészítsük megérdemelt ebédünket. Csónakáztunk és fociztunk is egyet levezetésként.

Szuper volt! Folytatás következik!!!